Szállítási mód és idő
Házhozszállítás esetén:
A megrendelések kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, GLS, DPD és MPL által történik.
A megrendelt termékek szállítási ideje a rendelés feladását követő 2-3 munkanapon belül várható.
A rendelés feldolgozás lezárásakor a raktár értesítő e-mailt küld a Megrendelőnek a rendelés feldolgozás állapotáról, amikor a megrendelést átadjuk a GLS-nek, DPD-nek és az MPL-nek. Ha nem érkezik meg az e-mail, elírhatta az e-mail címét rendeléskor.
A küldemény kézbesítése a GLS , DPD és MPL felé történő küldemény átadás - és a Megrendelő felé kiküldött státuszváltást jelző értesítő email küldést - követő 2 munkanapon belül várható.
A GLS, DPD és az MPL a kézbesítés napján e-mailen értesítést küld a Megrendelőnek a várható kézbesítésről, a Megrendelő által megadott e-mail címre.
A szállítást végző cég levele tartalmazni fogja a küldeményazonosító számot, amellyel a GLS, DPD és az MPL ügyfélszolgálaton további pontosítást kérhet a kézbesítéssel kapcsolatban.
DPD csomagpont, DPD csomagautomata, GLS csomagpont, GLS csomagautomata, MPL Csomagpont, MPL Postán maradó, MPL Posta Pont és Foxpost esetén:
GLS CsomagPont választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!
Hogyan működik a Csomagpont?
A rendelési folyamat során a személyes és szállítási adatok felvételekor válassza a GLS, DPD vagy az MPL CsomagPontot, majd a legördülő listából kiválaszthatja, hogy melyik átvevőhelyre kéri a terméket. Amikor a csomag átkerült a futárhoz, akkor erről üzenetben értesítjük! Ezen felül a GLS, DPD és az MPL SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, amikor az árut a CsomagPonton, Posta Ponton vagy a Postán átveheti. Az értesítést követően: 5 munkanapon belül elmehet a csomagért GLS esetén, a DPD Csomagpontokon 4 munkanap áll rendelkezésére, hogy a csomagját átvegye, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét. A csomagpontok és csomagatomaták aktuális átvételi napjai az értesítő emailben szerepelni fog.
Szállítási díjak GLS futárszolgálat, GLS CsomagPont és GLS Csomagautomata esetén:
20.000 Ft rendelési érték alatt 1.750 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak MPL Csomagautomata esetén:
30.000 Ft rendelési érték alatt 989 Ft
30.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak MPL Házhozszállítás esetén:
20.000 Ft rendelési érték alatt 1.852 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak Foxpost Csomagautomata esetén:
20.000 Ft rendelési érték alatt 991 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak DPD csomagautomata vagy csomagpont esetén:
20.000 Ft rendelési érték alatt 991 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak DPD házhozszállítás esetén:
20.000 Ft rendelési érték alatt 1549 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
A fenti díjak csak Magyarországon belüli szállításra érvényesek.
Szállítási díjak DPD külföldi házhozszállítás esetén 3 kg tömegű csomagoknál:
50.000 Ft rendelési érték alatt 4051 Ft
50.000 Ft felett ingyenes
Fizetési feltételek és módok
1. Utánvéttel - kizárólag házhoz szállítás esetén választható, a csomag átvételekor kell kifizetni a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.
Áruházunkban a megrendelt árut utánvételes küldeményként adjuk át a futárszolgálatnak. A teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.
2. Bankkártyával - lehetőség van a rendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetést választani.
Az OTP Bank Simple Pay-el és a BARION Bankkártyás fizetéssel biztonságosan intézhető az azonnali bankkártyás fizetés. GLS, DPD CsomagPont/csomagautoma és FOXPOST csomagautomata választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
ÁT NEM VETT CSOMAG
Tisztelt Vásárlónk!
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni webáruházunk felé az office@liluland.hu e-mail címen.
A sikertelen, megszakított fizetés nem minősül lemondásnak! Ez esetben is kérjük, jelezze lemondási igényét.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tart.
Oda-vissza szállítás költsége: 2 700 Ft
A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele", illetve "visszaküldése" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol, továbbá ezen jogok a termékekre, nem a szállítási költségre vonatkoznak. A szállítási költség alól csak akkor mentesül a megrendelő, ha még szállításra átadás előtt lemondja a csomagot.