Szállítási mód és idő
Házhozszállítás esetén:
A megrendelések kézbesítése és szállítása GLS és MPL futárszolgálattal történik
A megrendelt termékek szállítási ideje a rendelés feladását követő 2-3 munkanapon belül várható.
A rendelés feldolgozás lezárásakor a raktár értesítő e-mailt küld a Megrendelőnek a rendelés feldolgozás állapotáról, amikor a megrendelést átadjuk a a GLS-nek vagy az MPL-nek. Ha nem érkezik meg az e-mail, elírhatta az e-mail címét rendeléskor.
A küldemény kézbesítése a GLS és MPL felé történő küldemény átadás - és a Megrendelő felé kiküldött státuszváltást jelző értesítő email küldést - követő 2 munkanapon belül várható.
A GLS és az MPL a kézbesítés napján e-mailen értesítést küld a Megrendelőnek a várható kézbesítésről, a Megrendelő által megadott e-mail címre.
A szállítást végző cég levele tartalmazni fogja a küldeményazonosító számot, amellyel a GLS, és az MPL ügyfélszolgálaton további pontosítást kérhet a kézbesítéssel kapcsolatban.
GLS csomagpont, GLS csomagautomata, MPL Csomagpont és Foxpost esetén:
GLS CsomagPont választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!
Hogyan működik a Csomagpont?
A rendelési folyamat során a személyes és szállítási adatok felvételekor válassza a GLS vagy az MPL CsomagPontot, majd a legördülő listából kiválaszthatja, hogy melyik átvevőhelyre kéri a terméket. Amikor a csomag átkerült a futárhoz, akkor erről üzenetben értesítjük! Ezen felül a GLS, és az MPL sms vagy e-mail értesítőt küld Önnek, amikor az árut a CsomagPonton, Posta Ponton vagy a Postán átveheti. Az értesítést követően: 5 munkanapon belül elmehet a csomagért. A csomagpont és csomagatomata aktuális átvételi napja az értesítő e-mailben szerepelni fog.
Szállítási díjak GLS CsomagPont és GLS Csomagautomata esetén:
25.000 Ft rendelési érték alatt 1.500 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak GLS házhoz szállítás azonnali bankkártyás fizetés esetén:
25.000 Ft rendelési érték alatt 2.350 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
Utánvétkezelés díja: 700 Ft
Szállítási díjak MPL Csomagautomata esetén- kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel:
20.000 Ft rendelési érték alatt 989 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak MPL Házhozszállítás esetén:
25.000 Ft rendelési érték alatt 1.885 Ft
25.000 Ft felett ingyenes
Utánvétkezelés díja: 700 Ft
Szállítási díjak Foxpost Csomagautomata esetén- kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel:
20.000 Ft rendelési érték alatt 991 Ft
20.000 Ft felett ingyenes
A fenti díjak csak Magyarországon belüli szállításra érvényesek.
Külföldi szállítás az alábbi országokban elérhető:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Németország,Románia, Svájc, Szlovákia, Szlovénia
Szállítási díjak GLS külföldi házhoz szállítás esetén 3 kg tömegű csomagoknál:
50.000 Ft rendelési érték alatt 4990,- Ft
50.000 Ft felett ingyenes
Szállítási díjak GLS külföldi házhoz szállítás esetén 5 kg tömegű csomagoknál:
50.000 Ft rendelési érték alatt 5990,- Ft
50.000 Ft felett ingyenes
Külföldi szállítás választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
Fizetési feltételek és módok
1. Utánvéttel – kizárólag belföldi házhoz szállítás esetén választható, a csomag átvételekor kell kifizetni a futárnak készpénzben vagy bankkártyával, az utánvét kezelés költsége a szállítási díjon felül plusz 700 Ft
Áruházunkban a megrendelt árut utánvételes küldeményként adjuk át a futárszolgálatnak. A teljes vételárat a szállítási költséggel és az utánvétkezelés díjával együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.
2. Bankkártyával - lehetőség van a rendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetést választani.
Az OTP Bank Simple Pay-el és a BARION Bankkártyás fizetéssel biztonságosan intézhető az azonnali bankkártyás fizetés. GLS, DPD CsomagPont/csomagautoma és házhoz szállítás, és FOXPOST csomagautomata választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
ÁT NEM VETT CSOMAG
Tisztelt Vásárlónk!
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni webáruházunk felé az office@liluland.hu e-mail címen.
A sikertelen, megszakított fizetés nem minősül lemondásnak! Ez esetben is kérjük, jelezze lemondási igényét.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tart.
Oda-vissza szállítás költsége: 2 700 Ft
A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele", illetve "visszaküldése" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol, továbbá ezen jogok a termékekre, nem a szállítási költségre vonatkoznak. A szállítási költség alól csak akkor mentesül a megrendelő, ha még szállításra átadás előtt lemondja a csomagot.