Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Szállítási mód és idő

 

Házhozszállítás esetén:

A megrendelések kézbesítése és szállítása GLS és MPL futárszolgálattal történik

A megrendelt termékek szállítási ideje a rendelés feladását követő 2-3 munkanapon belül várható.

A rendelés feldolgozás lezárásakor a raktár értesítő e-mailt küld a Megrendelőnek a rendelés feldolgozás állapotáról, amikor a megrendelést átadjuk a a GLS-nek vagy az MPL-nek. Ha nem érkezik meg az e-mail, elírhatta az e-mail címét rendeléskor.

A küldemény kézbesítése a GLS  és MPL felé történő küldemény átadás - és a Megrendelő felé kiküldött státuszváltást jelző értesítő email küldést - követő 2 munkanapon belül várható.

A GLS és az MPL a kézbesítés napján e-mailen értesítést küld a Megrendelőnek a várható kézbesítésről, a Megrendelő által megadott e-mail címre.

A szállítást végző cég levele tartalmazni fogja a küldeményazonosító számot, amellyel a GLS, és az MPL ügyfélszolgálaton további pontosítást kérhet a kézbesítéssel kapcsolatban.

 

 GLS csomagpont, GLS csomagautomata, MPL Csomagpont és Foxpost esetén:

GLS CsomagPont választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.

Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!  

Hogyan működik a Csomagpont?

A rendelési folyamat során a személyes és szállítási adatok felvételekor válassza a GLS vagy az MPL CsomagPontot, majd a legördülő listából kiválaszthatja, hogy melyik átvevőhelyre kéri a terméket. Amikor a csomag átkerült a futárhoz, akkor erről üzenetben értesítjük! Ezen felül a GLS, és az MPL sms vagy e-mail értesítőt küld Önnek, amikor az árut  a CsomagPonton, Posta Ponton vagy a Postán átveheti. Az értesítést követően:  5 munkanapon belül elmehet a csomagért. A csomagpont és csomagatomata aktuális átvételi napja az értesítő e-mailben szerepelni fog.

 

Szállítási díjak GLS CsomagPont és GLS Csomagautomata esetén:

25.000 Ft  rendelési érték alatt 1.500 Ft

25.000 Ft felett ingyenes 

Szállítási díjak GLS házhoz szállítás azonnali bankkártyás fizetés esetén:

25.000 Ft  rendelési érték alatt 2.350 Ft

25.000 Ft felett ingyenes

Utánvétkezelés díja: 700 Ft

Szállítási díjak MPL Csomagautomata esetén- kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel:

20.000 Ft  rendelési érték alatt 989 Ft

20.000 Ft felett ingyenes

Szállítási díjak MPL Házhozszállítás esetén:

25.000 Ft  rendelési érték alatt 1.885 Ft

25.000 Ft felett ingyenes

Utánvétkezelés díja: 700 Ft

 

Szállítási díjak Foxpost Csomagautomata esetén- kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel:

20.000 Ft  rendelési érték alatt 991 Ft

20.000 Ft felett ingyenes 

A fenti díjak csak Magyarországon belüli szállításra érvényesek.

Külföldi szállítás az alábbi országokban elérhető:

Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Hollandia,  Horvátország, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Németország,Románia, Svájc, Szlovákia, Szlovénia

Szállítási díjak GLS külföldi házhoz szállítás esetén 3 kg tömegű csomagoknál:

50.000 Ft  rendelési érték alatt 4990,- Ft

50.000 Ft felett ingyenes 

 

Szállítási díjak GLS külföldi házhoz szállítás esetén 5 kg tömegű csomagoknál:

50.000 Ft  rendelési érték alatt 5990,- Ft

50.000 Ft felett ingyenes 

Külföldi szállítás választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.

Fizetési feltételek és módok

1. ​Utánvéttel – kizárólag belföldi házhoz szállítás esetén választható, a csomag átvételekor kell kifizetni a futárnak készpénzben vagy bankkártyával, az utánvét kezelés költsége a szállítási díjon felül plusz 700 Ft

Áruházunkban a megrendelt árut utánvételes küldeményként adjuk át a futárszolgálatnak. A teljes vételárat a szállítási költséggel és az utánvétkezelés díjával együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.

2. Bankkártyával - lehetőség van a rendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetést választani.

Az OTP Bank Simple Pay-el  és a BARION Bankkártyás fizetéssel biztonságosan intézhető az azonnali bankkártyás fizetés. GLS, DPD CsomagPont/csomagautoma és házhoz szállítás,  és FOXPOST csomagautomata választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.

 

ÁT NEM VETT CSOMAG

Tisztelt Vásárlónk!

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni webáruházunk felé az office@liluland.hu e-mail címen. 

A sikertelen, megszakított fizetés nem minősül lemondásnak! Ez esetben is kérjük, jelezze lemondási igényét.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tart.

Oda-vissza szállítás költsége: 2 700 Ft

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele", illetve "visszaküldése" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol, továbbá ezen jogok a termékekre, nem a szállítási költségre vonatkoznak. A szállítási költség alól csak akkor mentesül a megrendelő, ha még szállításra átadás előtt lemondja a csomagot.